خانه » بهترین لوازم جانبی مک بوک-بخش دوم (قاب و کیف)
مقاله

بهترین لوازم جانبی مک بوک-بخش دوم (قاب و کیف)

مک بوک یک ماشین قدرتمند است. چه از مک بوک ایر برای مرور وب و ارسال ایمیل استفاده کنید و چه از مک بوک پرو برای پروژه های گرافیکی مانند ویرایش ویدئو و طراحی سه بعدی، لپ تاپ های اپل می توانند طیف وسیعی از فعالیت ها را انجام دهند. اما برای افزایش تجربه خود، پیشنهاد می کنم برخی از لوازم جانبی را در ترکیب قرار دهید.

صرف نظر از کاری که شما با مک بوک خود انجام می دهید، تعدادی از لوازم جانبی مانند پایه لپ تاپ، صفحه کلید، شارژ و نمایشگرهای خارجی می توانند با رایانه شما جفت شوند. در چند مقاله من بهترین لوازم جانبی مک‌بوک برای ساده‌سازی کار شما و افزایش پتانسیل دستگاه شما معرفی خواهم کرد. این به هیچ وجه یک لیست جامع نیست، زیرا تعداد بی شماری لوازم جانبی وجود دارد.

در بخش قبلی مقاله درباره شارژر صحبت کرده ایم. در این قسمت می خواهم درباره قاب ها و کیف های خوب برای مک با شما صحبت کنم.

این قسمت: قاب و کیف

با توجه به اینکه جنس بدنه مک بود از آلومینیوم است و احتمال خراشیده شده آن وجود دارد؛ گرفتن یک قاب یا روکش برای آن به منظ.ر ایمن نگه داشتن آن هوشمندانه است.

بهترین انتخاب

Incase Hardshell Case Dots
Price (50$)

این کیس برای چند مدل مک بوک موجود است، دارای بریدگی های دقیق برای تمام پورت ها، پایه های لاستیکی است که از سر خوردن آن جلوگیری می کند. همچنین محل تهویه برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد مک بوک دارد. برای این مدل مک بوک پرو 16 اینچی، قاب در رنگ‌های شفاف، صورتی و مشکی عرضه می‌شود.

گزینه دوم:

Speck Smartshell Case
Price (50$)

قاب های لپ تاپ شرکت اسپک؛ هم همانند قاب های آیفون این شرکت دارای دوام خوبی هستند. این قاب سخت دارای بریدگی‌های مناسب برای پورت‌ها، همراه با پایه‌های لاستیکی برای نگه داشتن دستگاه شما در جای خود است. هر دو قطعه به طور ایمن متصل می شوند. این قاب برای طیف گسترده ای از مدل های مک بوک در دسترس است. با این حال، پوسته سخت مقاوم این قاب در برابر خش آنقدرها که اسپک ادعا می کند مقاوم نیست. این قاب خراش برای مک بوک من ایجاد کرد که البته زیاد قابل توجه نیست.

کیف چرم

Harber London Magnetic Envelope Sleeve
Price (112$)

اگر یک محافظ نرم و لوکس تر را ترجیح می دهید؛ کیف تمام چرم هاربر لندن را به شما پیشنهاد می کنم. داخل این کیف با نمد پشمی پوشانده شده تا دستگاه شما بدون خط و خش بماند، و رویه آن از چرم مشکی یا قهوه ای پوشیده شده است. این مدل با انواع مدل های مک بوک، از جمله نسخه 16 اینچی M2 سازگار است. لبه آن به لطف آهنربا بسته می ماند، بنابراین مک بوک شما به راحتی بیرون نمی لغزد. راستی حتی می توانید لپ تاپ را در حالی که در کیف است شارژ کنید.

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم. هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

درباره نویسنده

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم.
هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم