خانه » بهترین لوازم جانبی مک بوک-بخش سوم (هاب ها و داک ها)
گجت ها و ابزار جانبی مقاله

بهترین لوازم جانبی مک بوک-بخش سوم (هاب ها و داک ها)

مک بوک یک ماشین قدرتمند است. چه از مک بوک ایر برای مرور وب و ارسال ایمیل استفاده کنید و چه از مک بوک پرو برای پروژه های گرافیکی مانند ویرایش ویدئو و طراحی سه بعدی، لپ تاپ های اپل می توانند طیف وسیعی از فعالیت ها را انجام دهند. اما برای افزایش تجربه خود، پیشنهاد می کنم برخی از لوازم جانبی را در ترکیب قرار دهید.

صرف نظر از کاری که شما با مک بوک خود انجام می دهید، تعدادی از لوازم جانبی مانند پایه لپ تاپ، صفحه کلید، شارژ و نمایشگرهای خارجی می توانند با رایانه شما جفت شوند. در چند مقاله من بهترین لوازم جانبی مک‌بوک برای ساده‌سازی کار شما و افزایش پتانسیل دستگاه شما معرفی خواهم کرد. این به هیچ وجه یک لیست جامع نیست، زیرا تعداد بی شماری لوازم جانبی وجود دارد.

در بخش های قبلی مقاله درباره شارژر و قاب و کیف صحبت کرده ایم. در این قسمت می خواهم درباره هاب ها و داک های خوب برای مک با شما صحبت کنم.

این قسمت: هاب ها و داک ها

اگر محدودیت پورت ها در MacBook Air یا MacBook Pro قدیمی‌تر شما را ناامید می‌کند، روی یک هاب یا داک USB سرمایه‌گذاری کنید. هاب ها دانگل های مقرون به صرفه ای هستند که پورت های USB اضافی، کارت خوان های SD و جک هدفون را ارائه می دهند. داک‌ها برای استفاده روی میز شما طراحی شده‌اند، زیرا بزرگ‌تر هستند، پورت‌های بیشتری را با تنوع بیشتری ارائه می‌دهند (مانند اترنت)، و معمولاً با منبع تغذیه خود عرضه می‌شوند.

بهترین انتخاب

Twelve South StayGo Mini
Price (60$)

برای آیپد StayGo Mini از Twelve South بهترین گزینه است، اما شما می توانید از آن برای مک بوک نیز بدون مشکل استفاده کنید. آن را از طریق پورت USB-C لپ تاپ خود وصل کنید و به یک پورت USB-A، یک جک هدفون، یک خروجی HDMI و یک درگاه USB-C دیگر دسترسی خواهید داشت. این محصول نسبتاً نازک و جمع و جور است، بنابراین حجم زیادی به لپ‌تاپ شما یا زمانی که در سفر هستید اضافه نمی‌کند.

گزینه بعدی

Plugable USB-C Triple Display Docking Station
Price (169$)

این دستگاه یک انتخاب عالی است، به ویژه برای افرادی که از بیش از یک نمایشگر استفاده می کنند. این دستگاه حداکثر سه نمایشگر را به طور همزمان پشتیبانی می کند (برای هر کدام از HDMI یا Display Port استفاده گنید). این داک همچنین دارای شش پورت USB 3.0 (دو پورت در جلو و چهار در پشت) و یک پورت اترنت گیگابیتی است. هر زمان که اراده کنید تنها کافی است مک بوک خود را به آن وصل کنید و فوراً یک تصویر را در چند مانیتور داشته باشید. این داک با توان خروجی حداکثر 60 وات، می توان از این داک برای شارژ لپ تاپ خود نیز استفاده کنید.

اگر آی فون دارید:

Anker 637 Magnetic Charging Station
Price (100$)

به دنبال خلاص شدن از شر سیم برق روی میز خود هستید؟ به MagGo 637 Anker نگاه کنید. می‌توانید از شارژر بی‌سیم MagSafe جلوی این دستگاه برای شارژ مجدد آیفون خود استفاده کنید، در حالی که پشت آن دارای پورت‌های مختلفی از جمله دو درگاه USB-C، دو درگاه USB-A و سه خروجی AC است. یکی از آن پورت‌های USB-C دارای خروجی 65 وات است که برای شارژ مک‌بوک کافی است و یک ایستگاه شارژ همه‌جانبه در یک گوی جمع‌وجور به شما می‌دهد.

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم. هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

درباره نویسنده

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم.
هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم