خانه » بهترین لوازم جانبی مک بوک-بخش هفتم (زیر دستی) 
مقاله

بهترین لوازم جانبی مک بوک-بخش هفتم (زیر دستی) 

مک بوک یک ماشین قدرتمند است. چه از مک بوک ایر برای مرور وب و ارسال ایمیل استفاده کنید و چه از مک بوک پرو برای پروژه های گرافیکی مانند ویرایش ویدئو و طراحی سه بعدی، لپ تاپ های اپل می توانند طیف وسیعی از فعالیت ها را انجام دهند. اما برای افزایش تجربه خود، پیشنهاد می کنم برخی از لوازم جانبی را در ترکیب قرار دهید.

صرف نظر از کاری که شما با مک بوک خود انجام می دهید، تعدادی از لوازم جانبی مانند پایه لپ تاپ، صفحه کلید، شارژ و نمایشگرهای خارجی می توانند با رایانه شما جفت شوند. در چند مقاله من بهترین لوازم جانبی مک‌بوک برای ساده‌سازی کار شما و افزایش پتانسیل دستگاه شما معرفی خواهم کرد. این به هیچ وجه یک لیست جامع نیست، زیرا تعداد بی شماری لوازم جانبی وجود دارد.

در بخش های قبلی مقاله لوازم جانبی مک بوک درباره شارژر؛ قاب و کیف؛ هاب ها و داک ها؛ کی بورد؛ موس و پایه لپ تاپ صحبت کرده ایم. در این قسمت می خواهم درباره کیبوردهای خوب برای مک با شما صحبت کنم.

زیر دستی برای فضای کاری شما ضروری نیست، اما جلوه زیبایی به آن می بخشد. همچنین می تواند همه چیز را کمی منظم تر و ساده تر جلوه دهد. همچنین می توانید به عنوان یک ماوس پد زمانی که از ماوس خارجی استفاده می کنید، استفاده شود.

بهترین گزینه

Grovemade Wool Felt Desk Pad
Price (50$)

من از نسخه متوسط (70 دلار) روی میز خود استفاده کرده ام، که به من فضای کافی برای قرار دادن صفحه کلید، ماوس، نوت بوک و لیوان قهوه ام می دهد. حس خوبی به من می دهد، جنس آن براق به نظر می رسد و به راحتی تمیز می شود (من موفق شده ام مایعاتی که بصورت تصادفی بروی آن ریخت را بدون مشکل پاک کنم). این رومیزی در رنگ های متنوعی از جمله نارنجی تیره، سبز روشن و سرخابی عرضه می شود. نکته ی که باید به آن اشاره کنم این است که این زیر دستی کمی به اطراف می لغزد. اما من از آن روی میز شیشه ای استفاده کرده ام و مشکل خاصی نداشتم. اگر در این مورد نگران هستید، به جای آن پد رومیزی مات Grovemade را تهیه کنید. هرچند گران‌تر است، اما کف چوب پنبه‌ای آن مانع لغزش اش می شود.

گزینه بعدی

Satechi Dual-Sided Eco-Leather Deskmate
Price(50$)

این زیر دستی دارای یک رنگ در هر طرف است—به این ترتیب، می‌توانید هر زمان که بخواهید رنگ را تغییر دهید. از چرم پلی اورتان ساخته شده است، اما زیبا به نظر می رسد و ماوس من به براحتی حرکت می کند. مانند تشک رومیزی Grovemade، تمیز کردن آن نیز آسان است.

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم. هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

تگ ها

درباره نویسنده

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم.
هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

افزودن نظر

برای ارسال نظر اینجا را کلیک کنید