خانه » باریک‌ترین لپ تاپ 13.3 اینچی جهان رونمایی شد
اخبار فناوری های نوین

باریک‌ترین لپ تاپ 13.3 اینچی جهان رونمایی شد

شرکت ایسوس به تازگی از لپ تاپی جدید به نام ذن‌بوک اس 13 اولد (UX5304) پرده برداشت که عنوان باریک‌ترین لپ تاپ 13 اینچی جهان را یدک می‌کشد.

محصولی که از نمایشگر 13.3 اینچی لومینا اولد با رزولوشن 2880 در 1880 با پشتیبانی از دالبی ویژن و VESA DisplayHDR True Black 500 بهره می‌برد و حداکثر روشنایی آن به 550 نیت خواهد رسید.

این لپ‌تاپ همچنین به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان مشخصاتی تا پردازنده Core i-1355U به همره مموری 32 گیگابایتی LPDD5 و حافظه SSD تا یک ترابایت PCIe نسل چهام را در آن تعبیه کرد.

همچنین مجهز بودن به کارت گرافیک Iris Xe اینتل، وای‌فای 6E و بلوتوث 5.2 و همچنین باتری 63 وات ساعتی از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ است. به گفته ایسوس، کاربران می‌توانند تنها در 49 دقیقه، شارژ باتری را از صفر به 70 درصد برسانند.

در خصوص پورت‌ها نیز باید گفت که باریک‌ترین لپ تاپ جهان، به دو درگاه تاندربولت 4 نوع C، یک پورت USB 3.2 نسل دو نوع A، یک درگاه HDMI 2.1 و یک ورودی 3.5 میلیمتری هدفون مجهز شده است.

بلندگوهای دوگانه یکپارچه این لپ تاپ از گواهینامه Haman Kardon برخوردارند و از فناوری صوت فضایی دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند. به لطف فناوری بوت صوتی و آمپلی‌فایر هوشمند، می‌تواند صدای بلندگوها را تا 5.25 برابر تقویت کرد.

دوربین FHD IR در این لپ تاپ می‌تواند برای برقراری ارتباط‌های تصویری، تصویر باکیفیتی را ارائه دهد. همچین از یک تاچ‌پد نسبتا بزرگ ErgoSense روی بدنه استفاده شده که کار با دستگاه را راحت‌تر می‌کند.

ابعاد باریک ترین لپ تاپ 13 اینچی جهان برابر با 296.2 در 216.3 ر 10.9 میلیمتر و وزن نیز برابر با یک کیلوگرم عنوان شده است. این یعنی، محصول ایسوس در مقایسه با مک بوک ایر اپل، سبک‌تر و باریک‌تر است.

سیستم عامل این دستگاه نیز مبتنی بر اندروید 11 است. به گفته ایسوس، ذن‌بوک اس 13 اولد با قیمت 1399 دلار روانه بازار خواهد شد. خریداران می‌توانند این محصول را در یکی از رنگ‌های خاکستری و آبی انتخاب کنند.

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم. هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

درباره نویسنده

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم.
هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

افزودن نظر

برای ارسال نظر اینجا را کلیک کنید