خانه » بهترین لوازم جانبی مک بوک-بخش اول (شارژر)
گجت ها و ابزار جانبی مقاله

بهترین لوازم جانبی مک بوک-بخش اول (شارژر)

مک بوک یک ماشین قدرتمند است. چه از مک بوک ایر برای مرور وب و ارسال ایمیل استفاده کنید و چه از مک بوک پرو برای پروژه های گرافیکی مانند ویرایش ویدئو و طراحی سه بعدی، لپ تاپ های اپل می توانند طیف وسیعی از فعالیت ها را انجام دهند. اما برای افزایش تجربه خود، پیشنهاد می کنم برخی از لوازم جانبی را در ترکیب قرار دهید.

صرف نظر از کاری که شما با مک بوک خود انجام می دهید، تعدادی از لوازم جانبی مانند پایه لپ تاپ، صفحه کلید، شارژ و نمایشگرهای خارجی می توانند با رایانه شما جفت شوند. در چند مقاله من بهترین لوازم جانبی مک‌بوک برای ساده‌سازی کار شما و افزایش پتانسیل دستگاه شما معرفی خواهم کرد. این به هیچ وجه یک لیست جامع نیست، زیرا تعداد بی شماری لوازم جانبی وجود دارد.

این قسمت: آداپتورهای شارژ

مک‌بوک‌ها باتری های کارآمدی دارند، اما وقتی بیرون می‌روید باید یک شارژر یدکی همراه داشته باشید. شارژرهای پیش‌فرض بزرگ هستند، بنابراین این گزینه‌ها را امتحان کنید.

بهترین گزینه:

Eggtronic Einova Sirius 65-Watt Charger (Price: 70$)

این شارژر از باریک ترین و جمع و جورترین شارژرهای 65 واتی است که تاکنون دیده اید. این شارژر مک‌بوک پرو 2020 را در عرض یک ساعت و نیم (از 0 تا 100 درصد!) به طور کامل شارژ کرد. از نظر جنس بدنه نسبت به اکثر شارژرهای پلاستیکی دارای کیفیت بهتری است و حس خوبی را به شما انتقال می دهد. دو شاخه‌ها به‌طرف داخل تا می‌شوند تا نمای باریکی شارژر را حفظ کند. در جعبه این شارژر شما یک کابل بافته شده، 180 سانتی متری 100 واتی در جعبه دریافت می کنید.

گزینه بعدی:

Apple 35W Dual USB-C Port Compact Power Adapter (Price 50$~60$)

برای من که دائما در حال حرکت هستم و معمولا فراموش می کنم شارژر آیفون یا مک بوک خود را همراهم بردارم. آداپتور برق USB-C دو پورت اپل گزینه بسیار خوبی است. دارای دو پورت USB-C است که به من امکان شارژ همزمان مک بوک ایر و آیفون را می دهد. این شارژر خیلی جمع و جور است، توان آن 35 وات است، بنابراین برای شارژ مجدد آیپد پرو، آیفون 14 پرو مکس به اندازه کافی قدرتمند است. مک بوک ایر را نیز به خوبی شارژ می کند، اگرچه مدل های مک بوک پرو به چیزی قدرتمندتری نیاز دارند.

برای ماشین های تشنه قدرت

Satechi 108-Watt USB-C 3-Port Wall Charger (Price 75$)

اگر مک بوک پرو دارید، به سراغ شارژر دیواری 108 واتی ساتی بروید. این شارژر بزرگتر است، اما به بزرگی شارژر اپل نیست. این دستگاه دارای سه پورت USB-C است که هر کدام در صورت اتصال تنها یک دستگاه قابلیت شارژ 100 وات ارائه می‌دهد. که برای مک‌بوک پرو 16 اینچی ایده‌آل است. با این حال، اگر بخواهید سه گجت را به طور همزمان شارژ کنید، بسته به نوع آنها به ترتیب 45، 30 و 30 وات، 58، 30 و 20 وات یا 65، 20 و 20 وات شارژ می کند. دوشاخه های شارژر هم به داخل تا می شود.

پک باتری قابل حمل قدرتمند

Zendure SuperTank Pro
(Price 230$~250$)

یک پریز ممکن است همیشه در دسترس نباشد، بنابراین یک شارژر قابل حمل ارزشمند است. Zendure SuperTank Pro دارای ظرفیت 26800 میلی‌آمپر ساعتی استو دارای چهار USB-C (دو پورت 100 وات و دو پورت 20 وات)است. من هیچ مشکلی برای شارژ سریع مک‌بوک‌ با قابلیت شارژ سریع نداشتیم (شما احتمالاً می‌توانید نزدیک به دو شارژ کامل آن ها را شارژ کنید)، به علاوه می توانید از این دستگاه برای شارژ آیفون‌ها و سایر گوشی‌های هوشمند استفاده کنید.. این دستگاه یک صفحه نمایش کوچک OLED دارد که قدرت باقی مانده را به صورت درصد و بر حسب وات ساعت نشان می دهد.

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم. هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

درباره نویسنده

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم.
هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

افزودن نظر

برای ارسال نظر اینجا را کلیک کنید