خانه » بهترین لوازم جانبی مک بوک-بخش ششم (پایه لپ تاپ)
مقاله

بهترین لوازم جانبی مک بوک-بخش ششم (پایه لپ تاپ)

مک بوک یک ماشین قدرتمند است. چه از مک بوک ایر برای مرور وب و ارسال ایمیل استفاده کنید و چه از مک بوک پرو برای پروژه های گرافیکی مانند ویرایش ویدئو و طراحی سه بعدی، لپ تاپ های اپل می توانند طیف وسیعی از فعالیت ها را انجام دهند. اما برای افزایش تجربه خود، پیشنهاد می کنم برخی از لوازم جانبی را در ترکیب قرار دهید.

صرف نظر از کاری که شما با مک بوک خود انجام می دهید، تعدادی از لوازم جانبی مانند پایه لپ تاپ، صفحه کلید، شارژ و نمایشگرهای خارجی می توانند با رایانه شما جفت شوند. در چند مقاله من بهترین لوازم جانبی مک‌بوک برای ساده‌سازی کار شما و افزایش پتانسیل دستگاه شما معرفی خواهم کرد. این به هیچ وجه یک لیست جامع نیست، زیرا تعداد بی شماری لوازم جانبی وجود دارد.

در بخش های قبلی مقاله لوازم جانبی مک بوک درباره شارژر؛ قاب و کیف؛ هاب ها و داک ها؛ کی بورد و موس صحبت کرده ایم. در این قسمت می خواهم درباره کیبوردهای خوب برای مک با شما صحبت کنم.

با قرار دادن مک بوک خود بر روی پایه لپ تاپ می توانید مطمئن شوید بر اثر خیره شدن به صفحه نمایش دچار درد در ناحیه گردن نخواهید شد.

بهترین گزینه

ObVus Solutions Laptop Tower Stand
Price (70$~75$)

مدیا جووردانو، منتقد WIRED می‌گوید مهم نیست که چند پایه لپ‌تاپ را امتحان می‌کنم، بازهم از ObVus به عنوان پایه لپ تاپ برمی‌گردم. در واقع، او از سال 2020 از آن استفاده می‌کند. این پایه محکم و سبک است و می‌توان آن را تا ارتفاع ها و موقعیت‌های مختلف بلند کرد. از جمله گزینه ایستاده (بدون نیاز به میز). اگرچه تغییر ارتفاع و زاویه به مقداری قدرت نیاز دارد، اما می توانید مطمئن باشید که در حین استفاده از آن لپ تاپ شما نمی افتد.

گزینه بعدی:

Nnewvante Laptop Stand
Price(49$)

برای هر کسی که ترجیح می‌دهد روی مبل یا تخت کار کند، پایه لپ‌تاپ Nnewvante یک گزینه عالی است. در این پایه ارتفاع قابل تنظیم نیست، اما می توانید زاویه آن را زیاد کنید و در بهترین زاویه برای تایپ در مک بوک خود قرار دهید. با لبه تعبیه شده، دیگر نگران سر خوردن لپ تاپ خود نخواهید بود. همچنین دارای فضای اضافی است که صاف است و می توانید لیوان قهوه یا نوشیدنی خود را بروی آن قرار دهید. همچنین یک کشوی کوچک برای نگهداری خرده ریزها دارد. می‌توانید پایه را تا کنید و در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، آن را جمع کرده و در گوشه ای نگه دارید.

سایر پایه های لپ تاپ عالی

میز قابل تنظیم Flexispot با چرخ به قیمت 130 دلار: جولیان چوکاتو، سردبیر بررسی های WIRED، از این میز چرخشی در نقاط مختلف آپارتمان خود استفاده کرده است. می‌توانید ارتفاع را تنظیم کنید و چون پایه در مرکز قرار ندارد.

پایه لپ تاپ تاشو Rain Design mBar Pro+ با قیمت 58 دلار: مکرراً از محل کار و خانه خود حرکت می کنید؟ این پایه را با خود حمل کنید. به اندازه کافی باریک و تاشو است. وزن آن کمتر از نیم کیلوگرم است. این پایه می تواند مک بوک شما را حدود 13 سانتی متر بالا بیاورد و آن را در یک زاویه قرار دهد.

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم. هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

درباره نویسنده

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم.
هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

افزودن نظر

برای ارسال نظر اینجا را کلیک کنید