خانه » بهترین لوازم جانبی مک بوک-بخش پنجم (موس)
گجت ها و ابزار جانبی مقاله

بهترین لوازم جانبی مک بوک-بخش پنجم (موس)

مک بوک یک ماشین قدرتمند است. چه از مک بوک ایر برای مرور وب و ارسال ایمیل استفاده کنید و چه از مک بوک پرو برای پروژه های گرافیکی مانند ویرایش ویدئو و طراحی سه بعدی، لپ تاپ های اپل می توانند طیف وسیعی از فعالیت ها را انجام دهند. اما برای افزایش تجربه خود، پیشنهاد می کنم برخی از لوازم جانبی را در ترکیب قرار دهید.

صرف نظر از کاری که شما با مک بوک خود انجام می دهید، تعدادی از لوازم جانبی مانند پایه لپ تاپ، صفحه کلید، شارژ و نمایشگرهای خارجی می توانند با رایانه شما جفت شوند. در چند مقاله من بهترین لوازم جانبی مک‌بوک برای ساده‌سازی کار شما و افزایش پتانسیل دستگاه شما معرفی خواهم کرد. این به هیچ وجه یک لیست جامع نیست، زیرا تعداد بی شماری لوازم جانبی وجود دارد.

در بخش های قبلی مقاله درباره شارژر؛ قاب و کیف؛ هاب ها و داک ها و کی بورد صحبت کرده ایم. در این قسمت می خواهم درباره کیبوردهای خوب برای مک با شما صحبت کنم.

این قسمت: موس

داشتن یک ماوس خوب برای یک کاربر بسیار مهم است. اگر واقعاً از کار کردن با یک موسه ارگونومیک (برای جلوگیری از درد مچ دست) و یک ترک پد خارجی لذت می برید من برای شما دو پیشنهاد دارم.

بهترین گزینه:

Logitech Lift for Mac
Price (70$)

اگر زمان زیادی را پشت میز خود می‌گذرانید و از درد مچ دست رنج می‌برید؛ این ماوس بی‌سیم ارگونومیک از لاجیتک عالی است. همانطور که از نام آن پیداست، لیفت به طور خودکار کف دست شما را از روی میز دور می‌کند و از به هم خوردن اعصاب شما جلوگیری می‌کند. همچنین دارای عمر باتری عالی است، من بیش از یک سال است که بدون نیاز به باتری جدید با آن کار می کنم. می‌توانید دکمه‌های روی ماوس را طوری برنامه‌ریزی کنید که ویژگی‌های مخصوص Mac را با استفاده از برنامه لاجیتک فعال کنند. به عنوان مثال، من ماوس خود را طوری برنامه ریزی کرده ام که Do Not Disturb، Mission Control، منوی Emojis و ضبط صفحه را با کلیک یک دکمه فعال کند. همچنین می‌توانید دکمه‌ها را برای باز کردن برنامه‌های اپل مانند Final Cut Pro، Keynote، Photos، Safari و غیره سفارشی کنید.

گزینه بعدی:

Apple Magic Trackpad 2
Price (105$~129$)

این ترک پد دارای همان حرکات چند لمسی و فناوری فورس تاچ است. با اتصال یکپارچه به طور خودکار با مک بوک شما وصل می شود. و باتری آن حدود یک ماه دوام می آورد، پد ترک با یک کابل USB-C بافته شده به لایتنینگ برای شارژ آن ارائه می شود.

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم. هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

درباره نویسنده

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم.
هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

افزودن نظر

برای ارسال نظر اینجا را کلیک کنید