خانه » بهترین لوازم جانبی مک بوک-بخش نهم (کوله پشتی) 
گجت ها و ابزار جانبی

بهترین لوازم جانبی مک بوک-بخش نهم (کوله پشتی) 

مک بوک یک ماشین قدرتمند است. چه از مک بوک ایر برای مرور وب و ارسال ایمیل استفاده کنید و چه از مک بوک پرو برای پروژه های گرافیکی مانند ویرایش ویدئو و طراحی سه بعدی، لپ تاپ های اپل می توانند طیف وسیعی از فعالیت ها را انجام دهند. اما برای افزایش تجربه خود، پیشنهاد می کنم برخی از لوازم جانبی را در ترکیب قرار دهید.

صرف نظر از کاری که شما با مک بوک خود انجام می دهید، تعدادی از لوازم جانبی مانند پایه لپ تاپ، صفحه کلید، شارژ و نمایشگرهای خارجی می توانند با رایانه شما جفت شوند. در چند مقاله من بهترین لوازم جانبی مک‌بوک برای ساده‌سازی کار شما و افزایش پتانسیل دستگاه شما معرفی خواهم کرد. این به هیچ وجه یک لیست جامع نیست، زیرا تعداد بی شماری لوازم جانبی وجود دارد.

در بخش های قبلی مقاله لوازم جانبی مک بوک درباره شارژر، قاب و کیف، هاب ها و داک ها، کی بورد، موس، پایه لپ تاپ، زیردستی و نمایشگر خارجی صحبت کرده ایم. در این قسمت می خواهم درباره کیبوردهای خوب برای مک با شما صحبت کنم.

صادقانه بگویم در خصوص کوله پشتی “بهترین” وجود ندارد زیرا ترجیحات و سبک های متفاوتی دارد.اما اینها چند مورد عالی هستند.

بهترین انتخاب

Tom Bihn Synik 22
Price: 320$

درست است که این کیف Tom Bihn گران است اما طراحی متفکرانه ی دارد. یک جیب زیپ‌دار بطری آب در وسط کوله‌پشتی (به‌جای کناره)، جیب‌های قلمی در کناره‌ها برای دسترسی آسان به جای وسط، و بیرونی ساخته شده از نایلون بالستیک 400 دنیر و دارای گواهی Bluesign است. همچنین دارای ضمانت مادام العمر است. پارچه متراکم و سخت افزار (زیپ، سگک و حلقه ها) آن را کمی سنگین می کند. این کیف فقط برای مک بوک پرو و ​​مک بوک ایر 13 اینچی (2018 به بعد) مناسب است. 

انتخاب دوم

Herschel Heritage Backpack
Price: 65~70$

Herschel Heritage یک گزینه مقرون به صرفه تر و کیف اقتصادی مورد علاقه من است. در داخل، یک جیب لپ‌تاپ 15 اینچی برای قرار دادن مک‌بوک 13 اینچی یا مک‌بوک پرو 14 اینچی، با فضای زیادی برای قراردادن لوازم بیشتر پیدا خواهید کرد. فوق العاده بادوام هم هست. تنها مشکل ما نبود محفظه بطری آب است.

دیگر کوله پشتی های عالی

  • Rains Backpack Mini با قیمت 95 دلار: Rains Backpack Mini یکی از شیک ترین انتخاب های من است . جذاب و کاربردی است و برای حمل مک بوک 13 اینچی به همراه چند لوازم جانبی دیگر مناسب است. اگر نگران این هستید که خیلی کوچک است، می توانید از نسخه بزرگتر 13 لیتری با قیمت 110 دلار استفاده کنید.
  • JanSport Pro Pack System با قیمت 150 دلار: کوله پشتی های JanSport همیشه قابل اعتماد بوده اند و سیستم Pro Pack نیز تفاوتی ندارد. دارای یک محفظه لپ تاپ مخملی 15 اینچی، همراه با جیب های فراوان برای قرار دادن لوازم جانبی اضافی مانند بطری آب و خودکار است. پک جلویی نیز قابل جدا شدن است که می توانید از آن به عنوان کیف استفاده کنید.
  • کوله پشتی Harber London Leather City به قیمت 560 دلار : این کوله پشتی گران است، اما یک کیف تمام چرمی است. می توانیدیک مک بوک 16 اینچی را در یک جیب اختصاصی قرار دهید، فضایی برای تبلت دارد و شامل چند کیسه در محفظه اصلی و در جیب زیپ دار جلو برای سازماندهی سایر وسایل شما است. پوشیدن آن راحت است. 

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم. هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

درباره نویسنده

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم.
هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

افزودن نظر

برای ارسال نظر اینجا را کلیک کنید