خانه » هواوی تاک بند B7 معرفی شد؛ مچ‌بند و هدفون بی سیم با هم!
گجت ها و ابزار جانبی

هواوی تاک بند B7 معرفی شد؛ مچ‌بند و هدفون بی سیم با هم!

هواوی که بعد از تحریم‌های آمریکا با مشکلاتی روبرو شد، حالا برای جذب کاربران سراغ استفاده از ایده‌هایی نو رفته است. جدیدترین محصول هواوی یعنی تاک بند B7، ترکیبی عجیب، اما جالب از یک مچ بند و هدفون است!

هواوی در جریان رویداد معرفی گوشی های پرچمدار جدیدش، از یک مچ بند عجیب هم رونمایی کرد. این مچ بند در نگاه اول تفاوت زیادی با دیگر مچ بندهای موجود در بازار ندارد؛ اما با نگاهی دقیق‌تر به مشخصات این مدل متوجه می‌شویم هواوی تاک بند B7 در خود یک هدفون بی سیم هم جای داده است.

مچ بند جدید هواوی که نسل جدید تاک بند B6 محسوب می‌شود از نظر قابلیت های فنی می‌تواند با بسیاری از مچ بندهای هم رده رقابت کند. این مدل به یک نمایشگر ۱.۵۳ اینچی مجهز شده است. این صفحه نمایش خمیده از نوع امولد بوده و رزولوشن آن ۴۶۰ در ۱۸۸ پیکسل است. جنس فریم این مدل از استیل ضد زنگ است.

مشخصات فنی تاک بند بی ۷ هواوی

محصول جدید هواوی به یک دکمه کپسولی شکل مجهز شده که در سمت راست این گجت قرار دارد. همچنین دو کلید دیگر روی فریم دستگاه و پایین نمایشگر قرار گرفته‌اند. با فشردن این دو کلید به صورت همزمان، کاربر می‌تواند به هدفون بی سیم تاک بند B7 دست پیدا کند. همانطور که از ظاهر این مچ بند مشخص است، هدفون آن تکی است و فقط برای مکالمه می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

خوب است بدانید این مچ بند ورزشی از گواهی استاندارد آی پی ۵۷ بهره می‌برد که آن را به محصولی ضد آب تبدیل کرده است. تاک بند B7 هواوی به میکروفون و اسپیکر داخلی مجهز شده است. با توجه به مجهز بودن این میکروفون و پشتیبانی از حذف نویز 3a این مدل قادر است صدای شما را در مکالمه با وضوحی بالا به طرف مقابل برساند.

Talkband بی ۷ هواوی به قابلیت پایش ضربان قلب، حسگر spo2، پایش چرخه قاعدگی، پایش خواب و استرس مجهز شده است. این مدل می تواند مشکلات خواب و برخی از مشکلات قلب کاربر را تشخیص بدهد. همچنین با توجه به پشتیبانی از ۱۰ حالت ورزشی و vo2 max، این مدل می تواند برای ورزشکاران حرفه ای هم یک گزینه مناسب باشد.

مچ بند جدید چینی‌ها از تراشه کایرین a1 استفاده می‌کند. نکته مثبت در مورد این گجت این است که برای استفاده از آن نیازی به خرید یکی از گوشی های هواوی ندارید. این مدل از گوشی هایی با اندروید ۷ یا بالاتر ، آی او اس ۹ یا بالاتر و هارمونی او اس ۲ و بالاتر پشتیبانی می کند.

از جمله دیگر قابلیت های آن می توان به پاسخ پیش فرض به پیام ها، کنترل دوربین، کنترل موسیقی، پرداخت با ali pay، وی چت و… اشاره کرد. این مدل از یک باتری ۱۲۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد که با پورت یو اس بی تایپ سی شارژ می شود.

قیمت مچبند هدفون دار هواوی

قیمت هواوی تاک بند بی ۷ چیزی حدود ۱۴۶ دلار است و اگر بخواهید نسخه با بند چرمی را بخرید باید حدود ۱۷۵ دلار پرداخت کنید. با وجود رقبای قدرتمندی مثل شیائومی اسمارت بند، آیا حاضر به خرید این مچ بند که یک هدفون بی سیم را در خود جای داده هستید؟ نظر خود را با گجت نیوز و کاربرانش در میان بگذارید.

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم. هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

تگ ها

درباره نویسنده

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم.
هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

افزودن نظر

برای ارسال نظر اینجا را کلیک کنید