خانه » قابلیت های جدید گوگل برای اندروید، WearOS و کروم بوک ها
فناوری های نوین گجت ها و ابزار جانبی

قابلیت های جدید گوگل برای اندروید، WearOS و کروم بوک ها

در کنگره جهانی موبایل قابلیت های جدیدی برای اندروید، Wear OS و کروم بوک ها توسط گوگل معرفی شد که باعث افزایش بهره وری و دسترسی آنها خواهد شد.

گوگل در یک پست وبلاگی از قابلیت های جدید برای اندروید، Wear OS و کروم بوک ها رونمایی کرد. قابلیت Fast Pair به کاربران کمک می کند تا تنها با یک تپ هدست های بلوتوثی را به کروم بوک متصل کنند. در صورت جفت شدن موبایل با هدفون کروم بوک نیز به آنها متصل خواهد شد.

قابلیت بعدی مربوط به Google Meet است که فناوری حذف نویز به آن اضافه شده است. بدین ترتیب کاربر می تواند مکالمات خود را با حذف صدای پس زمینه بهبود ببخشد.

گوگل در ویژگی بعدی به کاربران اجازه می دهد تا اندازه محتوای نمایش داده شده در مرورگر کروم موبایل را تا ۳۰۰ درصد افزایش دهند. در این ویژگی چیدمان صفحه همچنان حفظ میشود و تنها اندازه متن، تصویر و ویدیوها بزرگتر خواهد شد. بدین ترتیب اندازه پیش فرض محتواها تغییر کرده و به دلخواه کاربر تنظیم میشود.

قابلیت دیگر معرفی شده ویجت جدیدی است که امکان دسترسی سریع به یادداشت ها در Google Keep را فراهم می کند. همچنین در واچ فیس Wear OS دو میان بر جدید برای دسترسی به ایجاد یادداشت و لیست To-Do ایجاد شد.

قابلیت جدید بعدی به نسخه اندروید گوگل درایو مربوط است که طی آن کاربر می تواند روی فایل پی دی اف به کمک قلم یا انگشت حاشیه نویسی کند.

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم. هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

درباره نویسنده

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم.
هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

افزودن نظر

برای ارسال نظر اینجا را کلیک کنید