خانه » بهترین لوازم جانبی مک بوک-بخش هشتم (نمایشگر) 
مقاله

بهترین لوازم جانبی مک بوک-بخش هشتم (نمایشگر) 

مک بوک یک ماشین قدرتمند است. چه از مک بوک ایر برای مرور وب و ارسال ایمیل استفاده کنید و چه از مک بوک پرو برای پروژه های گرافیکی مانند ویرایش ویدئو و طراحی سه بعدی، لپ تاپ های اپل می توانند طیف وسیعی از فعالیت ها را انجام دهند. اما برای افزایش تجربه خود، پیشنهاد می کنم برخی از لوازم جانبی را در ترکیب قرار دهید.

صرف نظر از کاری که شما با مک بوک خود انجام می دهید، تعدادی از لوازم جانبی مانند پایه لپ تاپ، صفحه کلید، شارژ و نمایشگرهای خارجی می توانند با رایانه شما جفت شوند. در چند مقاله من بهترین لوازم جانبی مک‌بوک برای ساده‌سازی کار شما و افزایش پتانسیل دستگاه شما معرفی خواهم کرد. این به هیچ وجه یک لیست جامع نیست، زیرا تعداد بی شماری لوازم جانبی وجود دارد.

در بخش های قبلی مقاله لوازم جانبی مک بوک درباره شارژر، قاب و کیف، هاب ها و داک ها، کی بورد، موس، پایه لپ تاپ و زیردستی صحبت کرده ایم. در این قسمت می خواهم درباره کیبوردهای خوب برای مک با شما صحبت کنم.

استفاده از مانیتور خارجی به من کمک می کند تا کارهای خودم را راحتر انجام دهم و بدون آن واقعا مشکل دارم. مانیتور خارجی به برنامه‌های شما فضای تنفس بیشتری می‌دهد، به‌خصوص در مک‌بوک 13 اینچی، هیچ چیز خیلی تنگ به نظر می‌رسد.

بهترین انتخاب

Monoprice 28-Inch CrystalPro 4K HDR Monitor
Price (360$)

این مانیتور 4K از Monnoprice رزولوشن بالایی ارائه می دهد. با پشتیبانی مناسب از HDR و رنگ‌های عالی، صفحه نمایشی رضایت‌بخش است. می توانید به جای تکیه بر DisplayPort یا HDMI، آن را با استفاده از درگاه USB-C در پشت به مک بوک خود متصل کنید. با پشتیبانی از استاندارد نصب VESA، نیازی نیست که از پایه خود استفاده کنید.

گزینه بعدی

Asus 24-Inch Full HD Monitor
Price (109$)

این مانیتور 24 اینچی فول اچ دی ایسوس یک راه خوب و ارزان برای افزودن صفحه نمایش دوم به ایستگاه کاری شما است. این مانیتور وضوح 1080p پیکسل دارد. دارای پایه ای قابل تنظیم با شیب است، اما اگر میز شما در حال حاضر بیش از حد به هم ریخته است، از استاندارد نصب VESA پشتیبانی می کند تا بتوانید آن را روی پایه بازویی قرار دهید.

یک مانیتور قابل حمل

Innocn 15.6-Inch OLED Portable Monitor
Price (270$)

بیشتر وقت خود را صرف کار در کافی شاپ می کنید؟ یک مانیتور قابل حمل یک همراه عالی برای مک بوک است که انجام چند کار را بسیار آسان تر می کند. این صفحه دارای یک پنل OLED است. این مانیتور همراه با یک محافظ و کابل های ضروری است. می توانید آن را با استفاده از کابل USB-C به دستگاه خود وصل کنید. فقط به یاد داشته باشید که باتری مک‌بوک شما را سریع‌تر خالی می‌کند، بنابراین عاقلانه است که آن را به منبع برق وصل کنید(صفحه نمایش نیز می‌تواند روشن‌تر شود).

یک مانیتور قابل حمل یکپارچه

Mobile Pixels Duex Plus Portable Monitor
Price (290$)

این صفحه نمایش قابل حمل از طریق آهنربا به پشت مک بوک شما می چسبد. اگر برایتان مهم نیست که برای همیشه چهار آهنربا را در گوشه‌های دستگاهتان بگذارید، این یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اضافه کردن صفحه نمایش دوم به تنظیماتتان است و وقتی از پشت دستگاه آویزان می‌شود، فضایی از روی میز اشغال نمی‌کند. شما می توانید فقط در صورت نیاز صفحه نمایش 13 اینچی را بیرون بکشید و کابل USB-C را وصل کنید. البته این نمایشگر مقداری حجم و ضخامت نوت بوک شما را اضافه می کند، اما می توانید هر زمان که به آن نیاز نداشتید به راحتی صفحه نمایش را جدا کنید.

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم. هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

درباره نویسنده

مهدی

مهدی منصوری هستم. کارشناس حوزه نرم افزار و امنیت اطلاعات هستم. کارشناسی ارشد خودم را در رشته امنیت اطلاعات از دانشگاه مالک اشتر تهران گرفتم.
هم اکنون در زمینه DevOPS مشغول هستم. و در زمان های ممکن در این سایت و چند سایت دیگه مطلب می گذارم

افزودن نظر

برای ارسال نظر اینجا را کلیک کنید